Klanten

Steam. 

De Consultants van Steam (Arbeidscommunicatie adviesburo) hebben we getraind in het onderscheid tussen inhoudsdeskundig consultancy adviezen leveren aan klanten enerzijds en anderzijds het faciliteren van Workshops bij klanten. Door het actief en interactief doorlopen van een aantal consultancy-specifieke facilitatietechnieken en het tonen van de facilitatorcompetenties kregen de deelnemers van Steam inzicht in hoe ze bij klanten workshops kunnen geven waarbij ze de kennis uit de klant halen, voordat ze kennis toe gaan voegen aan de klant. Door dit samenspel goed en helder neer te zetten, wordt het adviestraject intenser en rijker.

 

Voor het Ministerie van Financieën faciliteerden we de Directie Communicatie in het nadenken over relatiemanagement. We ontwierpen een creativiteitsfestival langs de leerlijnen van Kolb met 4 workshops: 1) televisiereclame, 2) communicatie tussen dieren, 3) saboteren van relaties en 4) inspiratie vanuit klassieke muziek. 

 

 

 

Voor Voion faciliteerden we een middag  over samenwerking tussen Voion, VO-raad, Bonden en Onderwijscoöperatie op de terreinen 1) Arbeidsmarkt en mobiliteit, 2) Opleiding en professionele dialoog en 3) Veilig, gezond en vitaal werk en 4) De tafel van Samenwerking

 

 

 

 

 

Voor Facta non Verba faciliteerden we een netwerkbijeenkomst waarbij gekeken werd naar het doel van het netwerk, het commitment en de toekomstplannen. 

 

 

 

 

Voor Nationale Nederlanden hebben we een team klaargestoomd voor de toekomst.

 

 

 

 

 

Voor Gemeente Westland hebben we een team gefaciliteerd dat het programma van een bijeenkomst voor 200 medewerkers van Gemeente Westland samen moest stellen.

 

 

 

 

In een 3-daagse workshop hebben we een  team gefaciliteerd in een strategische sessie voor Open Innovatie (Portugal).